Snídaně s úspěšnou a inovativní firmou,
která vytváří budoucnost mobility.
27. září 2024, 9-12 hodin
Scott.Weber Visionary
Plynární 1617/10, Praha 7
Hostem bude Daniel Haupt, manažer Digiteq Automotive, specialista na specialisty, který zvládá v ostrém, rychlém a na budoucnost orientovaném byznysu vychovávat, řídit a rozvíjet špičkové profíky.
A pokud o Digitequ píšeme jako o inovativní firmě, o Danovi musíme psát jako o superinovativním manažerovi. To, jakým způsobem svoje lidi vede a řídí, jaké nástroje k tomu používá a jak o tom všem celém dohromady přemýšlí, je budoucnost managementu!
Čeho se určitě dotkneme:
- Sociální systém
Jak si v nadnárodním, a ještě k tomu automotive holdingu dá vytvořit prostor, v němž je manažer svým vlastním pánem? A je pak dobré své vlastní know-how sdílet dále do firmy? - Byznys
Proč platí, že pro dobrý byznys jsou potřeba špičkoví specialisté (a manažeři!)? A co všechno je potřeba udělat pro to, abychom si je udrželi? A kolik to stojí? - Management
Proč je klíčové neustále pracovat na rozvoji svých lidí, mít k tomu vytvořenou dlouhodobou strategii a hromadu moderních manažerských nástrojů? A netopí se občas někdo ve vší té superinovativnosti? - Osobnostní nastavení
Co je hnacím motorem inovací, zlepšování a zkoušení neznámého? Proč se nespokojit s dobrým, ale chtít ještě lepší? A má to nějaká úskalí? - Ostatní
Vaše další zvědavé otázky...
Snídaně:
Káva, čaj, voda, juice, bagetka se šunkou a sýrem nebo camembertem a brusinkami, nebo tortilla s vaječnou omeletou, koláč se švestkami a drobenkou, ovoce...
Snídaně s úspěšnou firmou,
která připravuje teenagery na skutečný život
25. října 2024, 9-12 hodin
Scott.Weber Visionary
Plynární 1617/10, Praha 7
Hostem bude Petra Kačmarčíková Bakajsová, ředitelka Gymnázia KUDYKAMPUS a živoucí důkaz toho, že v ČR existují systemicky řízené školy.
Žena, která přirozeně propojuje školství a management. Šéfka, která vede vzdělávání i vyučující podle kritéria užitečnosti. Lidi si k sobě vybírá podle míry otevřenosti a často je odrazuje od spolupráce, žáky štve svými nároky a zároveň je učí přijímat zodpovědnost. Často a ráda využívá perturbace (provokace), protože věci se přece musí hýbat!
Čeho se určitě dotkneme:
- Sociální systém
Jak se zakládá a tvoří systemicky řízená škola? Co musí v takovém prostředí neustále rezonovat? Je vzdělávání věc veřejná? A jak se připojuje tradiční rodič k inovativnímu způsobu vzdělávání? - Byznys
Je školství byznys? A co je jeho produktem? A kdo je vlastně zákazník? A co je klíčovým parametrem pro úspěch soukromé školy? A dá se to nějak měřit? - Management
Podle čeho a jak si vybírat lidi v systemicky řízené firmě? Proč je skupinové koučování nepostradatelným nástrojem systemické ředitelky? A jak takové systemické řízení vlastně vypadá v praxi? - Osobnostní nastavení
Jak si definovat úspěch? Čím je práce s dětmi výjimečná, a proč jsou patnáctiletí neskutečná zjevení? Jak se zařizuje samonabíjecí prostředí, doma i v práci? - Ostatní
Vaše další zvědavé otázky...
Snídaně:
Káva, čaj, voda, juice, bagetka se šunkou a sýrem nebo camembertem a brusinkami, nebo tortilla s vaječnou omeletou, koláč se švestkami a drobenkou, ovoce...